۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   لوازم شخصی و سلامت   ساعت و مچ بند هوشمند   ساعت رومیزی هوشمند پرودو Porodo WiFi Smart Clock PD-LSTHSR
ساعت رومیزی هوشمند پرودو Porodo WiFi Smart Clock PD-LSTHSR
ساعت رومیزی هوشمند پرودو Porodo WiFi Smart Clock PD-LSTHSR
ساعت رومیزی هوشمند پرودو Porodo WiFi Smart Clock PD-LSTHSR

ساعت رومیزی هوشمند پرودو Porodo WiFi Smart Clock PD-LSTHSR

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۷۹۰,۰۰۰ تومان

دماسنج و رطوبت سنج  دیجیتالی پرودو Porodo MIIIW Temperature and Humidity Clock

در گرمای تابستان و در سرمای زمستان همیشه نیاز است تا دما و رطوبت خانه کنترل شود، شاید هرکسی به این قضیه اهمیت ندهد اما اینکار علاوه بر تاثیری که روی سلامتی دارد در مصرف منابع غیرقابل جایگزینی چون برق، گاز و حتی آب تاثیر به سزایی دارد. اگر شما کودکی در منزل دارید مسلماً نباید دمای هوا بیشتر یا کمتر از حدی مشخص برود. در گذشته برای اینکه بتوانند این بالا و پایین شدن دما را کنترل کنند از دماسنج استفاده می کردند، جدا از اینکه دماسنج های جیوه ای خیلی هم دقیق نیستند نمی توان هرلحظه به دماسنج سر زد و دما را بررسی کرد. در پاسخ به این نیاز، شرکت پرودو ساعت رومیزی هوشمند پرودو Porodo WiFi Smart Clock PD-LSTHSR را روانه بازار کرده که دارای قابلیت تشخیص دما و رطوبت محیط زندگی شما است. با معرفی این محصول همراه ما باشید.

مشخصات ساعت رومیزی هوشمند پرودو PD-LSTHSR

ساعت هوشمند رومیزی پرودو PD-LSTHSR از بدنه از جنس پلاستیک ABS ساخته شده که مقاومت بالایی به این ساعت می‌بخشد. ابعاد این ساعت 84*56*32 میلی متر بوده که در نتیجه می‌توانید آن را بر روی انواع میزهای عسلی و پاتختی بدون اینکه جای زیادی بگیرد، قرار دهید. از ویژگی‌های این ساعت این است که بسته به میزان روشنایی محیط، نور صفحه به طور خودکار تنظیم می‌شود. در نتیجه شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز به راحتی ساعت و همچین دما و رطوبت محیط را از آن بخوانید.برای استفاده از این ساعت رومیزی پرودو PD-LSTHSR می‌بایست دو باتری قلمی یا همان AA داخل آن قرار دهید.

3 محصول در یک محصول

ساعت رومیزی Porodo PD-LSTHSR علاوه بر اینکه ساعت بوده و می‌توانید از آن برای مشاهده ساعت و همچنین تنظیم هشدار استفاده کنید، قابلیت‌های دیگری نیز دارد. به کمک ساعت هوشمند پرودو PD-LSTHSR شما می‌توانید دما و رطوبت محیط زندگی خود را هر لحظه مشاهده کرده و جهت تغییر آن به دما و رطوبت مطلوب خود اقدام کنید. علاوه بر این شما می‌توانید حتی از فاصله 45 متری ساعت هوشمند رومیزی پرودو PD-LSTHSR را به وایفای منزل یا محل خود کار وصل کنید و از امکانات دستیارهای صوتی آمازون یعنی الکسا و همچنین دستیار صوتی گوگل استفاده کنید.

برندپرودو
ابعاد32×56×84 میلی متر
منبع تغذیه2 باتری قلمی
سایر توضیحاتدستیار صوتی | زنگ هشدار | سنسور دما و رطوبت | تشخیص روشنایی
  امتیاز کاربران به:

ساعت رومیزی هوشمند پرودو Porodo WiFi Smart Clock PD-LSTHSR

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط